torstai 4. toukokuuta 2017

Meidän hääkutsut

Me laitettiin kutsut postiin huhtikuun alussa joten nyt uskallan julkasta tänne kuvaa meidän kutsuista. Mä halusin ehdottomasti askarrella kutsut itse, enkä tilata niitä valmiina. Mä tykkään muutenkin askarrella ja musta on kiva, et vieraatkin näkee, et on nähty vaivaa.

Kutsuja suunniteltiin yhdessä kaasojen ja morsiusneitojen kanssa. Ihastuimme pinterestistä löytämääni kutsukorttiin ja lähdimme siitä rakentamaan meidän kutsukortteja. Kävimme yhdessä Hämeenlinnan askartelukaupassa, josta löysimme suurimman osan tarvikkeista. Violetin satiininauhan ja helmiäispaperin kävin ostamassa ideaparkin sinnellistä. Rahaa askartelutarvikkeisiin meni noin 90€. Hintaa nosti pitsi, jota tarvittiin noin 13 metriä. 

Mun kanssa kutsukortteja askartelemassa oli mun molemmat kaasot ja morsiusneidot. Musta on ihan huippua, et mulla on niin innokkaat apujoukot, et ne on kyllä aina valmiina auttamaan! Työstettiin kutsuja liukuhihna-taktiikalla, jossa jokaisella oli oma osa-alue mitä hoiti. Mä vastasin kaikesta leikkaamisesta, koska muut halus et on mun vastuulla, tuleeko reunoista suoria :D Onneks kutsukortit olivat valmiita korttipohjia, mutta paperille tulostetut kutsun sisältö-tekstit ja info täytyi leikellä. Vaikka meitä oli 5 tyttöä tekemässä, aikaa 45 kutsukortin askarteluun meni noin 7 tuntia. Onneksi on mahtava porukka niin ei tosiaan tuntunu, et olis niin kauan niitä tehty. Ilmapiiri oli tosi rento, eikä otettu kutsuista turhia paineita. Aateltiin et ihan sama, vaikka joku reuna olisi vinossa tms. Kutsuista saa näkyä, että ne ovat itse tehtyjä :) 

Olen lopputulokseen super tyytyväinen! Kutsuista tuli just semmosii, kun mä halusinkin :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti